Pavillonbyggeri med kontorfaciliteter (618 m²)

Et eksempel på midlertidige kontorfaciliteter

Den 618 m² store bygning, bestående af Multimoduler er fordelt på to etager i moderne design. De energirigtige kvalitetsmoduler er indrettet med 1 fælles storrumskontor i lyse materialer, og med Heraklit akustikplader på loftet, hvilket er med til at skabe et behageligt arbejdsmiljø. Gulvene er i kontor- og møderummene belagt med tæppefliser, og i de øvrige rum er der anvendt linoleum. Begge typer af gulve har stor slidstyrke med en lang levetid, og er nemme at vedligeholde.

I pavillonbygningen er der desuden 7 møderum i forskellige størrelser. I flere af møderummene er der opsat foldevægge, så rummene på et hvilket som helst tidspunkt kan tilpasses efter behov afhængigt af aktivitet. Ydermere er der køkken-, toilet- og badefaciliteter i bygningen. Se plantegning.

Bygningsreglement og byggetilladelse

Pavillonerne er bygget efter gældende bygningsreglement §287-§292 for midlertidige, flytbare pavilloner, hvilket overholder BR18 for midlertidigt byggeri op til 2 år med el-radiator som varmekilde, eller 5 år med luft-til-luft som varmekilde.

Som ved alt andet byggeri, skal der søges om byggetilladelse hos den respektive byggemyndighed i den enkelte kommune, hvor pavillonbygningen skal opføres. Hvis det ønskes, er vi selvfølgelig også gerne behjælpelige med dette.

Levering og montering

Hele pavillonbygningen kan blive leveret og monteret, samt tilsluttet og klar til brug i løbet af 14 dage – altså en levering som totalentreprise. Der er ligeledes mulighed for at få lavet belægning samt parkeringsplads under entreprisen så bygningen står nøglefærdig klar til indflytning.

Tilpasning og yderligere muligheder

Da modulerne er flytbare og fleksible er der altid mulighed for at op- eller nedgradere lokalerne efter behov, så bygningen er tilpasset lige præcis den aktuelle medarbejderstab. Udover at det sparer energi ikke at opvarme en masse ubrugte kontorer, så giver det også en særdeles god mulighed for at optimere arbejdsprocesser og logistik i virksomheden.

Der er desuden i forbindelse med leje af kontorbyggeri, mulighed for at leje kontorinventar, hvilket giver en unik disposition for at op- eller nedgradere efter bemanding uden selv at skulle ud og investere i møbler som f.eks. skriveborde, kontorstole, ekstra stole og lignende.


Kontakt os endelig og hør nærmere på telefon +45 8681 2630 eller mail på info(Replace this parenthesis with the @ sign)abcpavilloner.dk.

Vi er klar til at hjælpe jer med projektet igennem hele processen.

Tilbage